• تلفن: (30)38113-051
  • info@38113.com
در ارتباط باشید:

در این بخش به تعدادی از سوالات متداول شما پاسخ داده ایم. در صورتی که پاسخ سوال خود را نیافتید با ما تماس بگیرید

سرعت دریافت و ارسال اطلاعات چیست؟

علامت ضربدر قرمز رنگ بر روی Local Area Connection نشانه چیست؟

کابلEthernet بین پورت Ethernet پشت مودم و کارت شبکه کامپیوتر به‌صورت فیزیکی قطع شده است، نصب صحیح کارت شبکه، اتصال صحیح کابل متصل به مودم و کارت شبکه، صحت سوکت پشت کامپیوتر و مودم را بررسی کنید. (کابل اتصالی بین کامپیوتر و مودم باید STRAIGHT باشد . )

چه مدت زمانی طول می کشد تا سرویس ADSL پس از عقد قرار داد راه اندازی شود؟

به طور معمول هفت روز کاری

چرا دو سرویس اینترنت پرسرعت با سرعت و حجم یکسان در دو مرکز مخابراتی مختلف در سرعت دانلود با هم بسیار متفاوت هستند؟

بر اساس استاندارد ها، مثلا سرعت دانلود استاندارد سرویس اینترنت پر سرعت ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه می بایست ۶۴ کیلو بایت برثانیه باشد. این موضوع بستگی به تعداد نفرات آنلاین در مرکز مخابراتی شما دارد و متغیر است.فاکتورهای بسیاری ( سیستم کامپیوتر مشترک،مرکز مخابرات مشترک، کیفیت خط مشترک، ساعت استفاده و … ) در سرعت اینترنت پرسرعت دخیل هستند لذا مقایسه از نظر فنی صحیح نیست.

چرا با اینکه سرویس اینترنت پرسرعت ای دی اس ال ۲۵۶ کیلو بیت بر ثانیه خریداری شده است اما سرعت دانلود هیچگاه به ۲۵۶ نمی رسد و بین ۲۰ الی ۵۰ متغیر است؟

سرویس ای دی اس ال همانطور که از نامش پیداست سرویسی اشتراکی است و لذا سرعت سرویس شما بیش از میزان استاندارد است و چنانچه این سرعت جوابگوی نیاز شما نمی باشد می توانید از سرویس های اینترنت پرسرعت بالاتر استفاده نمایید.

اختلالات تلفن بر روی+ADSL2 به چه دلیل است؟

از آن جا که در تکنولوژی ADSL2+، صدا و دیتا به‌صورت اشتراکی بر روی یک کانال، یعنی زوج سیم مسی انتقال داده می‌شوند، اگر شرایط لازم برای استفاده‌ی هم‌زمان برقرار نباشد، می‌توانند بر روی یکدیگر اثر منفی بگذارند.دراغلب موارد چنین مشکلاتی، به دلیل رعایت نکردن استانداردهای لازم در اتصال اسپلیتر به خط، گوشی و یا مودم است و یا ممکن است اسپلیتر خراب شده باشد. برای مشخص شدن مشکل، پیشنهاد می‌شود بر روی خطی که ADSL2+روی آن راه‌اندازی شده است، فقط مودم ADSL2+قرار گیرد، تمامی گوشی‌ها و اسپلیترهای موجود روی این خط جدا شوند و اینترنت تست شود. در صورت درست بودن سرویس، به کمک یک گوشی، اسپلیترها یکی یکی چک شوند. معمولا با این تست می‌توان اسپلیتر خراب را پیدا کرد. همچنین استفاده از گوشی‌ها و یا دستگاه‌های متعدد بر روی خطی که ADSL2+از آن گرفته شده، ممکن است اختلالات این چنینی به‌وجود بیاورد. پیشنهاد می‌شود از خط ADSL2+ استفاده‌های جانبی زیاد صورت نگیرد.

هنگام connect شدن به اینترنت از طریق کانکشن pppoe، خطایError691 گرفته می‌شود. این خطا به چه معناست؟

Username یا Password اشتباه وارد شده است. مشخصات درست اتصال را از روی کارت نصب که هنگام نصب حضوری سرویس به شما تحویل داده شده است را استفاده کنید.

تنظیمات مربوط به مودم به چه صورت است؟

ارتباط بر اساس پروتکل PPPoE انجام می‌شود.این پروتکل به Username و Password نیاز دارد. کلمه عبور و رمز PPPoE را هم می‌توان روی مودم ذخیره کرد هم روی سیستم عامل . چنانچه مودم در حالت PPPoE قرار گیرد، لازم است تنظیمات در قسمت WAN آن انجام شود . اگر مودم در حالت bridge قرار گیرد، باید تنظیمات PPPoE روی ویندوز انجام شود. در این حالت فقط یک سیستم اینترنت خواهد داشت. برای آشنایی با نحوه انجام این کار این راهنما را مطالعه بفرمایید.

پاسخ به سوالات شما







Fatal error: Cannot redeclare class JSMin in /home/arvidhos/domains/38113.ir/public_html/wp-content/plugins/kingcomposer/includes/kc.vendors.jsmin.php on line 57