• تلفن: (30)38113-051
  • info@38113.com
در ارتباط باشید:

از آن جا که در تکنولوژی ADSL2+، صدا و دیتا به‌صورت اشتراکی بر روی یک کانال، یعنی زوج سیم مسی انتقال داده می‌شوند، اگر شرایط لازم برای استفاده‌ی هم‌زمان برقرار نباشد، می‌توانند بر روی یکدیگر اثر منفی بگذارند.دراغلب موارد چنین مشکلاتی، به دلیل رعایت نکردن استانداردهای لازم در اتصال اسپلیتر به خط، گوشی و یا مودم است و یا ممکن است اسپلیتر خراب شده باشد. برای مشخص شدن مشکل، پیشنهاد می‌شود بر روی خطی که ADSL2+روی آن راه‌اندازی شده است، فقط مودم ADSL2+قرار گیرد، تمامی گوشی‌ها و اسپلیترهای موجود روی این خط جدا شوند و اینترنت تست شود. در صورت درست بودن سرویس، به کمک یک گوشی، اسپلیترها یکی یکی چک شوند. معمولا با این تست می‌توان اسپلیتر خراب را پیدا کرد. همچنین استفاده از گوشی‌ها و یا دستگاه‌های متعدد بر روی خطی که ADSL2+از آن گرفته شده، ممکن است اختلالات این چنینی به‌وجود بیاورد. پیشنهاد می‌شود از خط ADSL2+ استفاده‌های جانبی زیاد صورت نگیرد.